Verslas

Įmonių perregistravimas – kokiais atvejais tai daroma?

Posted On
Posted By rasytojas

5moniu perregistravimas

Pradėjote verslą, įkūrėte ir užregistravote savo įmonę ir kelis metus sėkmingai vykdėte veiklą? Viskas ėjosi ir lig šiol einasi sklandžiai, tačiau aplinkybės susiklostė taip, kad įmonę reikia perregistruoti iš naujo? Įmonių perregistravimas – kam jis reikalingas ir kada jis vykdomas?

Įmonę perregistruoti tenka daugeliu atvejų, pavyzdžiui – kai yra keičiamas įmonės buveinės adresas, kai keičiamas įmonės pavadinimas, didinamas arba mažinamas įmonės įstatinis kapitalas, keičiama įmonės valdymo struktūra, keičiama įmonės teisinė forma ir kt.

 

Įmonės perregistravimas – kaip tai daroma?

Pirmiausia, įmonės perregistravimui būtina surinkti visus tam reikalingus dokumentus. Dokumentų paketas kiekvienu atveju yra skirtingas. Pavyzdžiui, jei keičiamas įmonės adresas, yra reikalinga akcininkų (arba akcininko) sprendimo nuorašas, patalpų savininko sutikimas, visi įmonės rekvizitai, ir dar daugybė dokumentų. Keičiant įmonės pavadinimą, reikalinga akcininkų (arba akcininko) sprendimo nuorašas, įmonės registravimo pažymėjimas, ir kt. Didinant (arba mažinant) įstatinį kapitalą, dokumentų paketą sudaro akcijų pasirašymo sutartys, pažyma apie kapitalo suformavimą, skelbimas spaudoje (tuo atveju, jei kapitalas mažinamas) ir taip toliau.

Kas vyksta, surinkus visus reikalingus dokumentus? Toliau, yra pildomos Juridinių asmenų registro formos, paskiriamas laikas susitikimui su notaru, kur notariškai patvirtinami visi dokumentai, dokumentai užregistruojami Juridinių asmenų registre ir kt. Tuo atveju, kai keičiamas įmonės pavadinimas, surašomas senojo antspaudo sunaikinimo aktas, senasis antspaudas sunaikinamas ir gaminamas naujas.

 

Profesionalų pagalba perregistruojant įmonę

Kaip matote, dokumentų ir procedūrų yra nemažai, ir tam žmogui, kuris su šiais dalykais susiduria anaiptol ne kasdien, gali būti sudėtinga, o renkant, pildant ir forminant dokumentus – lengva suklysti ir paklysti. Jau nekalbant apie tai, kad dokumentų tvarkymas, registravimas, vizitai pas notarą užima daug laiko.

Tokiu atveju, nemažai įmonių savininkų kreipiasi į profesionalus – bendroves, kurios specializuojasi tvarkant įmonių buhalterinę apskaitą, steigiant, registruojant bei perregistruojant įmones ir kt. Šių įmonių darbuotojų už nedidelį mokestį greitai, efektyviai ir profesionaliai surenka bei sutvarko visus dokumentus, suorganizuoja notarinį dokumentų tvirtinimą ir atlieka visas kitas reikalingas procedūras – viską, įskaitant naujojo antspaudo pagaminimą.

Jūsų laikas – jūsų pinigai. Neeikvokite su savo laiko dokumentų tvarkymui, rašymui, kopijavimui ar laukimui notaro priimamajame. Patikėkite visus su įmonės perregistravimu susijusius rūpesčius šios srities žinovams, o savo laiką skirkite tam, ko kiti už jus nepadarys – savo verslui, arba tiesiog sau.

Related Post

leave a Comment